25 Mar 2010

Emak yang tersayang...............

Kesan radioterapi cuma diketahui apabila kakak saya yang kebetulan bekerja di HKL bertanya kepada sister kat HKL...kenapalah kami tak tahu....yang saya tahu bahagian permukaan punggung emak memang ada kesan terbakar.....macam kena panggang plak...tapi emak saya seorang yang tidak mahu anak-anaknya tahu kesakitan dirinya...

Bayangkan dalam keadaan ini pun, nak dengar mak mengerang sakit pun....rasanya tak pernah......hanya sekali saya dengar emak kata sakit apabila pemeriksaan dr....memang dr akan "suluh' bahagian punggung emak dan setiap kali itulah darah akan keluar membasahi diaper yang yang mak pakai....hati ni tak terkata melihat situasi ini...rasa berat kepala memikirkan situasi ini...yerlah, mak kita selama ini sihat cergas, gembira, ceria...kesakitan begini....

2 comments:

WS Zuriati said...

Salam...kak sue..
Saya sebenarnya masih mencari2 nama sebenar kak sue...? saya memang dari SMAS, tp saya bukan seorang editor majalah pun, tak menonjol pun masa tu...hrp saya dpt mengenali kak sue..!

nafastari said...

Zue, Kak Sue is younger than u.